Laura Turu (vas.) ja Taru Peltola keräilemässä asiakkaalta tullutta tilausta. – Pakkaamme tilaukset suoraan muovikasseihin, joihin liitämme valmiiksi tulosteen kassaa varten, selvitti Laura.

Ostoksien keräilypalvelu alkoi perjantaina myös Haminan S-marketissa. Ostoksien keräilypalvelussa tuotteet tilataan sähköpostitse myymälästä ja valmiiksi kerätyt ostokset maksetaan marketin kassalle. Ostoksien keräilypalvelu on avoinna arkisin ja ostokset voi noutaa kahden eri aikaikkunan aikana – klo 12-13 tai klo 18-19, noutoikkunat ovat auki maanantaista perjantaihin. Marketin valikoiman löytää osoitteesta foodie.fi.

– Palvelu on räätälöity S-marketeille asiakkailtamme tulleen kysynnän mukaan. S-ryhmän Kauppakassi-palvelu käynnistyi Sutelan Prismassa jo tammikuussa, siihen sisältyy myös kuljetus asiakkaalle, kertoo Haminan S-marketin päällikkö Piia Kettunen.

Asiakkaalta s-postissa tullut tilaus tulostetaan ja keräilijät lähtevät liikkeelle.

Noutopäiväksi voi valita aikaisintaan tilausta seuraavan päivän. Tänään tulleet tilaukset kerätään huomenna tai myöhemmin noutopäivän mukaan. Tuotteet kerätään tilausten saapumisjärjestyksessä.

– Nopeasti me tämän saimme pystyyn. Resursseja on, sillä saamme apuun väkeä ravintolapuolelta.

S-marketin keräilypalvelu maksaa 6,90 euroa per asiakas. S-kortilla lystille tulee hintaa 4,90.

  • Slider image
  • Slider image